کد ایران تندر
4303562
کد آگهی
مجموعه آگهی
نظافت شهري، رفت و روب و خدمات پشتيباني ( جمع آوري، حمل و زباله و...)-تامين نيروي انساني
مناقصه گذار
شهرداری درگهان استان هرمزگان
عنوان آگهی
مناقصه واگذاری خدمات شهری، تامین نیروی انسانی
شرح آگهی
مناقصه واگذاری خدمات شهری، تامین نیروی انسانی شهرداری درگهان در نظر دارد به استناد ماده ۱۳ قانون برگزاری مناقصات و ماده ۵ آیین نامه مالی شهرداریها و براساس مجوز شماره ۴۳۵ ش ۳/۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ شورای محترم اسلامی شهر درگهان انجام خدمات شهری و تأمین نیروی انسانی را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای به شرکت های واجد شرایط به شرح ذیل واگذاری نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت و تحویل اسناد تا بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت «ستاد ایران» به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت عدم عضویت در سامانه نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی بصورت برخط برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند
ا - آدرس دستگاه مناقصه :گذار جزیره قشم بندر درگهان بلوار خلیج فارس، ساختمان اداری
شهرداری درگهان
۲ - مشخصات کلی مناقصه رفت و روب پارکها تنظیف - باغبانی و انجام امور فضای سبز – تامین نیروی نگهبانی - تامین راننده و نیروهای آتش نشان تامین نیروهای خدمات اداری - تأمین نیروی انسانی دارای تخصص و مهارتهای لازم - تامین نیروهای جایگاه CNG
۳ دستگاه نظارت شهرداری درگهان یا نماینده معرفی شده از طرف شهرداری
۴ محل اجرای پروژه استان هرمزگان جزیره قشم - شهر درگهان
۵- برآورد اولیه: ۶۶۶۰۵٬۲۶۲٬۷۲۰ ریال می باشد. مدت انجام کار یک سال شمسی میباشد که در صورت رضایت کارفرما و حسن انجام کار، مدت زمان کار تا سه سال بنا به صلاحدید کارفرما قابل تمدید می باشد.
محل تامین اعتبار اعتبارات داخلی
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۶۶۶۰٬۵۲۶۲۷۲ ریال میباشد که به صورت ضمانتنامه بانکی یا واریز وجه به حساب شماره ۱۱۳۸۶۱۹۴۵۰۰۲ نزد بانک ملی بنام حساب سپرده شهرداری درگهان ارائه می گردد. ضمانتنامه بانکی قابل تمدید که حداقل چهار ماه از تاریخ پیشنهاد معتبر بوده و برای چهار ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.
۹ محل و مهلت دریافت استاد مناقصه از تاریخ یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ تا دوشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ از طریق درگاه « ستاد ایران» ۱۰ محل و مهلت تحویل اسناد مناقصه ( آخرین مهلت ارائه پیشنهاد تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۱۳ از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت « ستاد ایران » ( اصل پاکت الف تحویل بصورت فیزیکی به آدرس دستگاه مناقصه گذار) ۱۱ تاریخ برگزاری مناقصه (زمان) بازگشایی پاکتها : ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۱۴ در محل سالن اجتماعات شهرداری تشکیل و پاکتهای واصله را مفتوح و بر اساس قانون برگزاری مناقصه و آیین نامههای اجرایی آن و شرایط مندرج در اوراق مناقصه ضمن مقایسه قیمت های به دست آمده بررسی و متعاقب آن نسبت به تعیین بـرنـده یا بـرنـدگان مناقصه اقدام خواهد نمود.
۱۲ ـ در صورتیکه بـرنـدگان اول و دوم و سوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها بترتیب ضبط خواهد شد.
۱۳ شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و از این بابت ، طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی از سوی پیشنهاد دهنده قابل پذیرش نخواهد بود. ۱۴ سایر اطلاعات، شرایط و جزییات مربوط به معامله در اسناد مناقصه مندرج می باشند.
شهرداری درگهان
مبلغ برآورد مالی
0
مبلغ تضمین
0
تاریخ انتشار
1403-07-22
دریافت اسناد
1403-07-30
استان
هرمزگان
رسانه متشرکننده
شروع
شماره تماس
آدرس
جزیره قشم بندر درگهان بلوار خلیج فارس، ساختمان اداری
شهرداری درگهان
توضیحات
www.setadiran.ir
تصویر آگهی
فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی
فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد