مناقصات

مناقصه

ایران تندر

سایت مناقصات

مزایدات خودرو

مناقصات شهرداری

مزایدات املاک

آگهی مناقصات
سایت مزایده

کد ایران تندر 4323520 کد آگهی
مجموعه آگهی تست و بازرسي فني ، کنترل خوردگي ، آزمونهاي مخرب و غير مخرب
مناقصه گذار پشتیبانی امور دام استان خوزستان
عنوان آگهی مناقصه نمونه برداری از محمولات وارداتی
شرح آگهی مناقصه نمونه برداری از محمولات وارداتی در انبارهای بندر امام خمینی (ره) نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار اصل فیش واریزی وجه نقد به حساب شماره ۴۰۰۱۰۳۹۸۰۶۳۷۰۵۶۴ با شماره شبا ۹۰۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۹۸۰۶۳۷۰۵۶۴ IR و ۹۱۴۲۰۳۹۵۷۱ خزانه بانک مرکزی قابل واریز در کلیه شعب بانکهای مجاز یا ضمانتنامه بانکی به نام مناقصه گزار (به غیر از ضمانتنامه شناسه واریزی ۰۱۰ بانک های سرمایه ، ایران (زمین و یا اوراق مشارکت بی نام تضمین شده بانکها و دولت با قابلیت بازخرید قبل از سررسید موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت را ضمن درج در سامانه ستاد در پاکت الف لاک و مهر شده تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۸/۱۲ به مناقصه گزار تسلیم گردد. مدت اعتبار ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار بایستی حداقل سه ماه از آخرین تاریخ ارائه پیشنهاد در سامانه ستاد باشد» ۴ مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار مبلغ ۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ) ششصد میلیون ریال ( بنام اداره کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان ۵ زمان دریافت اسناد، تحویل پیشنهاد و گشایش پیشنهادهای مالی : (۵-۱) مهلت دریافت اسناد تا ساعت ۱۹ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۸/۱ می باشد. (۵-۲) مهلت تحویل پیشنهاد تا ساعت ۱۹ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۸/۱۲ می باشد . (۵-۳) مهلت تحویل پاکت الف محتوی اصلی تضمین : تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۸/۱۲ می باشد. (۵-۴) زمان بازگشایی به پیشنهادهای مناقصه : ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۸/۱۳ واقع در اهواز کیانپارس خیابان سروش شرقی نبش اردیبهشت پلاک ۲۷ در سالن جلسات این اداره کل از طریق سامانه ستاد میباشد . ۶ خرید اسناد : متقاضیان شرکت در مناقصه میتوانند پس از واریز مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ریال (غیر قابل استرداد به شماره حساب شبا ۳۱۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۹۸۰۴۰۰۶۰۸۷ IR با کد شناسه شماره ۰۰۰۰۰۰۱۰۳ ۳۴۳۰۳۹۸۵۷۲۰۳۹۰۰۸۰۰۰۰ بصورت پایا به خزانه بانک مرکزی از طریق سامانه ستاد و اخذ رسید پرداخت از سامانه مذکور در زمان مهلت دریافت اسناد ردیف ۱ - ۵ (آگهی به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند. فیش / رسید پرداخت مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ریال خرید اسناد به همراه پاکت الف اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ردیف) ۵-۳ (آگهی به دبیر خانه کمیسیون معاملات استان تحویل گردد. مراحل برگزاری مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند تاریخ انتشار در سامانه روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۷/۲۸ می باشد. ۹ سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مندرج می باشد. ۱۰. صرفا اسناد پاکتهای پیشنهاد(ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است در جلسه بازگشایی پاکتهای (ب) و (ج) اسناد فیزیکی (کاغذی) و اسناد فاقد امضای الکترونیکی دارای مهر (گرم به هیچ وجه مورد پذیرش نیست. روابط عمومی اداره کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان شناسه آگهی ۱۸۰۹۱۰۲
مبلغ برآورد مالی (ریال) 0 مبلغ تضمین (ریال) 0
تاریخ انتشار 1403-07-30 دریافت اسناد 1403-08-01
استان خوزستان رسانه منتشرکننده هما خوزستان
شماره تماس ۳۳۳۳۱۰۰۹ - ۱۳۳۳۶۳۴۸۰ ۲
آدرس اهواز کیانپارس خیابان سروش شرقی نبش اردیبهشت پلاک ۲۷
توضیحات www.setadiran.ir
تصویر آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد

سایت مناقصات|مناقصه ها|مزایده|مناقصه

تمامی فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است