مناقصات

مناقصه

ایران تندر

سایت مناقصات

مزایدات خودرو

مناقصات شهرداری

مزایدات املاک

آگهی مناقصات
سایت مزایده

کد ایران تندر 4210201 کد آگهی
مجموعه آگهی پياده رو سازي، سنگ فرش، جدول گذاري، اجراي کانال و جوي-بلوک و جدول و تير سيماني و انواع قطعات بتني
مناقصه گذار دهیاری کردان بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ
عنوان آگهی مناقصه عملیات تهیه و اجرای سنگ فرش
شرح آگهی مناقصه عملیات تهیه و اجرای سنگ فرش رفیوژ میانی روستای کردان شرکت پیشنهاددهنده باید حداقل دارای گواهینامه صلاحیت رتبه ۵ راه و ابنیه از سازمان برنامه و بودجه و صلاحیت ایمنی از اداره کار و تعاون باشد ۱- ارائه سپرده شرکت در مناقصه به یکی از روشهای ذیل: الف) ضمانت نامه بانکی ترجیحا از یکی از بانکهای استان البرز یا تهران که به مدت ۹۰ روز کاری اعتبار داشته باشد و قابل تمدید باشد. ب واریز فیش نقدی به حساب شماره ۱۰۰۴۷۷۱۹۶۰۰۰ بانک صادرات شعبه کردان به نام دهیاری کردان ۲- بـرنـدگان اول و دوم و سوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد و در صورت نیاز هزینه ثبت قرارداد در دفترخانه اسناد رسمی به عهده بـرنـده مناقصه خواهد بود و همچنین دهیاری اختیار دارد مقدار کالا یا کار مورد معامله را تا ۲۵ درصد معامله افزایش یا کاهش دهد و هر گونه کسور قانونی که به طرف قرارداد تعلق میگیرد از بهای کارکرد یا کالای تحویلی در موقع پرداخت مطالبات کسر و در مهلت قانونی به حساب سازمانهای ذینفع تادیه نماید. بهای پیشنهادی مناقصه گران باید از جهت مبلغ مشخص و معین و بدون ایهام بوده و در سامانه بارگزاری گردد. ۴- دهیاری کردان در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار میباشد و در این صورت سپرده توسط دهیاری مسترد خواهد شد و مناقصه گر حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نماید. ۵ مبنای اعلام قیمت بر اساس فهرست بها می باشد. ۶- شرکت کنندگان می بایست جهت خرید اسناد مناقصه ، نسبت به پرداخت مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای پروژه اقدام نمایند. لازم به ذکر است که مبلغ واریز جهت خرید اسناد مناقصه به هیچ وجه مسترد نمی گردد. ۷- میزان تضمین حسن انجام معامله ۱۰ درصد مبلغ قرارداد که قبل از انعقاد قرارداد باید یا به صورت نقد به حساب بانکی و یا به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی تسلیم دهیاری گردد و پس از تنظیم و تصویب صورتجلسه تحویل موقت آزاد می گردد. ۲۵-۸ درصد مبلغ قرارداد تحت عنوان پیش پرداخت بعد از تجهیز کارگاه با ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر قابل پرداخت می باشد. ۹ شرکت کنندگان می بایست نمونه قرارداد و اسناد مناقصه را با قید اینکه مورد قبول است امضاء و ضمیمه پیشنهاد قیمت خود نمایند. ۱۰- در هر شرایطی مدارک مندرج در اسناد مناقصه ملاک عقد قرارداد خواهد بود. ۱۱- در صورت تاخیر در تحویل خدمت به ازای هر روز مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه تاخیر لحاظ می گردد. ۱۲-حداکثر مدت بررسی پیشنهادها و تشخیص بـرنـده مناقصه از تاریخ بازگشایی به مدت یک هفته می باشد. ۱۳- رعایت عدم ممنوعیت مداخله کارکنان دولت بر اساس شرایط عمومی پیمان الزامی است. ۱۴- توضیح اینکه به غیر از سپرده شرکت در مناقصه کلیه اسناد و مدارک مربوط به پیمانکار نزد دهیاری باقی می ماند و سپرده نفرات دوم و سوم مناقصه تازمان انعقاد قرارداد با نفر بـرنـده مسترد نخواهد شد. ۱۵ مهلت خرید استاد ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ الی ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ و تحویل اسناد از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ تا ساعت ۸:۰۰ مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ می باشد. ۱۶ - کلیه پیشنهاد دهندگان در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ چهارشنبه راس ساعت ۱۰ صبح در سامانه تدارکات الکترونیک بازگشایی می گردد. ۱۷- هزینه چاپ آگهی و هزینه کارشناسی بر عهده بـرنـده مناقصه می باشد. نوبت چاپ اول آگهی مناقصه: تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ نوبت چاپ دوم آگهی مناقصه : تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ بنیامین محمدی راد - دهیار کردان
مبلغ برآورد مالی (ریال) 0 مبلغ تضمین (ریال) 0
تاریخ انتشار 1403-06-11 دریافت اسناد 1403-06-18
استان البرز رسانه منتشرکننده نسل فردا
شماره تماس ۲۶۴۴۳۳۴۳۰۰
آدرس
توضیحات setadiran.ir
تصویر آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد

سایت مناقصات|مناقصه ها|مزایده|مناقصه

تمامی فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است