کد ایران تندر
4210201
کد آگهی
مجموعه آگهی
پياده رو سازي، سنگ فرش، جدول گذاري، اجراي کانال و جوي-بلوک و جدول و تير سيماني و انواع قطعات بتني
مناقصه گذار
دهیاری کردان بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ
عنوان آگهی
مناقصه عملیات تهیه و اجرای سنگ فرش
شرح آگهی
مناقصه عملیات تهیه و اجرای سنگ فرش
رفیوژ میانی روستای کردان
شرکت پیشنهاددهنده باید حداقل دارای گواهینامه صلاحیت رتبه ۵ راه و ابنیه از سازمان برنامه و بودجه و صلاحیت ایمنی از اداره کار و تعاون باشد
۱- ارائه سپرده شرکت در مناقصه به یکی از روشهای ذیل:
الف) ضمانت نامه بانکی ترجیحا از یکی از بانکهای استان البرز یا تهران که به مدت ۹۰ روز کاری اعتبار داشته باشد و قابل تمدید باشد. ب واریز فیش نقدی به حساب شماره ۱۰۰۴۷۷۱۹۶۰۰۰ بانک صادرات شعبه کردان به نام دهیاری کردان
۲- بـرنـدگان اول و دوم و سوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد و در صورت نیاز هزینه ثبت قرارداد در دفترخانه اسناد رسمی به عهده بـرنـده مناقصه خواهد بود و همچنین دهیاری اختیار دارد مقدار کالا یا کار مورد معامله را تا ۲۵ درصد معامله افزایش یا کاهش دهد و هر گونه کسور قانونی که به طرف قرارداد تعلق میگیرد از بهای کارکرد یا کالای تحویلی در موقع پرداخت مطالبات کسر و در مهلت قانونی به حساب سازمانهای ذینفع تادیه نماید. بهای پیشنهادی مناقصه گران باید از جهت مبلغ مشخص و معین و بدون ایهام بوده و در سامانه بارگزاری گردد.
۴- دهیاری کردان در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار میباشد و در این صورت سپرده توسط دهیاری مسترد خواهد شد و مناقصه گر حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نماید. ۵ مبنای اعلام قیمت بر اساس فهرست بها می باشد.
۶- شرکت کنندگان می بایست جهت خرید اسناد مناقصه ، نسبت به پرداخت مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای پروژه اقدام نمایند. لازم به ذکر است که مبلغ واریز جهت خرید اسناد مناقصه به هیچ وجه مسترد نمی گردد. ۷- میزان تضمین حسن انجام معامله ۱۰ درصد مبلغ قرارداد که قبل از انعقاد قرارداد باید یا به صورت نقد به حساب بانکی و یا به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی تسلیم دهیاری گردد و پس از تنظیم و تصویب صورتجلسه تحویل موقت آزاد می گردد. ۲۵-۸ درصد مبلغ قرارداد تحت عنوان پیش پرداخت بعد از تجهیز کارگاه با ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر قابل پرداخت می باشد.
۹ شرکت کنندگان می بایست نمونه قرارداد و اسناد مناقصه را با قید اینکه مورد قبول است امضاء و ضمیمه پیشنهاد قیمت خود نمایند. ۱۰- در هر شرایطی مدارک مندرج در اسناد مناقصه ملاک عقد قرارداد خواهد بود.
۱۱- در صورت تاخیر در تحویل خدمت به ازای هر روز مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه تاخیر لحاظ می گردد. ۱۲-حداکثر مدت بررسی پیشنهادها و تشخیص بـرنـده مناقصه از تاریخ بازگشایی به مدت یک هفته می باشد. ۱۳- رعایت عدم ممنوعیت مداخله کارکنان دولت بر اساس شرایط عمومی پیمان الزامی است.
۱۴- توضیح اینکه به غیر از سپرده شرکت در مناقصه کلیه اسناد و مدارک مربوط به پیمانکار نزد دهیاری باقی می ماند و سپرده نفرات دوم و سوم مناقصه تازمان انعقاد قرارداد با نفر بـرنـده مسترد نخواهد شد. ۱۵ مهلت خرید استاد ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ الی ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ و تحویل اسناد از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ تا ساعت ۸:۰۰ مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ می باشد. ۱۶ - کلیه پیشنهاد دهندگان در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ چهارشنبه راس ساعت ۱۰ صبح در سامانه تدارکات الکترونیک بازگشایی می گردد. ۱۷- هزینه چاپ آگهی و هزینه کارشناسی بر عهده بـرنـده مناقصه می باشد. نوبت چاپ اول آگهی مناقصه: تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
نوبت چاپ دوم آگهی مناقصه : تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
بنیامین محمدی راد - دهیار کردان
مبلغ برآورد مالی (ریال)
0
مبلغ تضمین (ریال)
0
تاریخ انتشار
1403-06-11
دریافت اسناد
1403-06-18
استان
البرز
رسانه منتشرکننده
نسل فردا
شماره تماس
۲۶۴۴۳۳۴۳۰۰
آدرس
توضیحات
setadiran.ir
تصویر آگهی
فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی
فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد