کد ایران تندر
4137387
کد آگهی
مجموعه آگهی
ورق و مخازن پلاستيکي ،پليمري ، پلي اتيلن ، ژئوممبران و ژئوتکستايل
مناقصه گذار
آب و برق و تاسیسات قشم
عنوان آگهی
مناقصه ممبران Sea Water - LGSW400R
شرح آگهی
مناقصه
ممبران Sea Water - LGSW400R
خرید استاد برای خرید اسناد مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ بیست میلیون ریال به شماره حساب ۶۱۰۶۸۵ با شماره شبا ۰۶۱۰۶۸۵ ۲۰۰۱۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰ IR به نام شرکت آب و برق و تأسیسات قشم نزد بانک کشاورزی شعبه مرکزی قشم واریز گردد.
مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه : متقاضیان شرکت در مناقصه موظفند مبلغ ۴,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰ چهار میلیارد و دویست و شصت (میلیون ریال را تحت عنوان تضمین شرکت در مناقصه به یکی از طرق ذیل تهیه و در پاکت تضمین (الف) قرار دهند.
۱- ضمانتنامه بانکی مطابق) فرمهای مندرج در اسناد مناقصه به مبلغ ۴,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰ (چهار میلیارد و دویست و شصت (میلیون ریال به مدت اعتباری حداقل ۹۰ روز از تاریخ بازگشایی پیشنهادات و قابل تمدید صادره از یا تایید شده توسط یکی از بانکهای دولتی یا خصوصی کشور دارای مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام شرکت آب
و برق و تأسیسات قشم با شماره ثبت ۶۸۵ و شناسه ملی ۱۰۸۶۱۵۰۲۳۲۶ و کد اقتصادی: ۴۱۱۱۴۶۳۳۸۴۳۷.
۲ رسید پرداخت به مبلغ ۴٬۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰ (چهار میلیارد و دویست و شصت میلیون ریال به عنوان سپرده نقدی به حساب شماره ۶۱۰۶۸۵ با شماره شبا IR۳۰۰۱۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۶۱۰۶۸۵ به نام شرکت آب و برق و تأسیسات قشم نزد بانک کشاورزی شعبه مرکزی قشم
مهلت دریافت اسناد مناقصه : متقاضیان میتوانند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۲ جهت دریافت اسناد به نشانی: قشم، میدان گلها، بلوار ۲۲ بهمن، خیابان بوستان ،شمالی سایت آب شیرین کن دفتر امور قراردادها مراجعه نمایند.
مهلت تحویل اسناد مناقصه : مهلت تحویل اسناد مناقصه از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۳ میباشد آخرین مهلت تحویل پاکت ها پایان ساعت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۳ می باشد.
محل تحویل اسناد : قشم میدان گلها بلوار ۲۲ بهمن، خیابان بوستان ،شمالی سایت آب شیرین کن - دفتر امور قراردادها تلفن : ۵-۰۷۶۳۵۲۴۰۸۸۱- فکس: ۰۷۶۳۵۲۴۰۸۹۰ زمان و محل تشکیل کمیسیون معاملات و بازگشایی پاکت ها : کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ در ساعت ۱۰:۰۰ در محل سالن کنفرانس مناقصه گزار برگزار میگردد. حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاد دهندگان با معرفی نامه معتبر در جلسه بازگشایی پاکت ها بلامانع می باشد)
سایر توضیحات : (۱) موضوع مناقصه . گردد. بدیهی است هزینههای کارشناسی و بازدید فنی به عهده بـرنـده مناقصه است.
می بایست دارای نشان اصالت کالا و هولوگرام از شرکت سازنده باشد و پیش از حمل به مقصد گمرک قشم یک نمونه جهت تأیید فنی به مناقصه گزار تحویل
(۲) مهلت و محل تحویل موضوع مناقصه حداکثر ۱۵ پانزده روز پس از انعقاد قرارداد در گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گمرک بندر بهمن) می باشد. (۳) بـرنـده مناقصه می بایست ظرف مدت یک هفته از تاریخ بازگشایی پاکات مناقصه نسبت به عقد قرارداد اقدام نماید در غیر اینصورت مطابق مقررات و قوانین موضوعه، تضمین شرکت در مناقصه به نفع مناقصه گزار ضبط و کارسازی می گردد و یا نفر دوم ،مناقصه قرارداد منعقد میگردد در این خصوص بـرنـده مناقصه نفر اول) حق هیچگونه ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.
به پیشنهادات فاقد امضاء، مخدوش و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در آگهی واصل شود مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.
(۵) مناقصه گزار در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادات مختار است.
(۶) هزینه های انتشار آگهی مناقصه و کارشناسی مورد مناقصه بر عهده بـرنـده مناقصه می باشد.
سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است. و.
مبلغ برآورد مالی (ریال)
0
مبلغ تضمین (ریال)
0
تاریخ انتشار
1403-05-14
دریافت اسناد
1403-05-22
استان
هرمزگان
رسانه منتشرکننده
ندای هرمزگان
شماره تماس
۵-۰۷۶۳۵۲۴۰۸۸۱- فکس: ۰۷۶۳۵۲۴۰۸۹۰
آدرس
قشم، میدان گلها، بلوار ۲۲ بهمن، خیابان بوستان ،شمالی سایت آب شیرین کن دفتر امور قراردادها
توضیحات
تصویر آگهی
فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی
فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد