مناقصات

مناقصه

ایران تندر

سایت مناقصات

مزایدات خودرو

مناقصات شهرداری

مزایدات املاک

آگهی مناقصات
سایت مزایده

کد ایران تندر 4112300 کد آگهی
مجموعه آگهی حمل و نقل داخلي و بين المللي (جاده اي ، ريلي، هوايي و دريايي)-انبارداري ، بارگيري ، تخليه ، پخش و توزيع
مناقصه گذار پشتیبانی امور دام استان خوزستان
عنوان آگهی مناقصه جابجایی و هوادهی محمولات
شرح آگهی مناقصه جابجایی و هوادهی محمولات کنجاله سویا وارداتی در بندر امام خمینی (ره) نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار اصل فیش واریزی وجه نقد به حساب شماره ۴۰۰۱۰۳۹۸۰۶۳۷۰۵۶۴ با شماره شبا ۹۰۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۹۸۰۶۳۷۰۵۶۴ IRو شناسه واریزی ۹۱۴۲۰۳۹۵۷۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰ خزانه بانک مرکزی قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی ایران و سایر بانکهای مجاز یا ضمانتنامه بانکی به نام مناقصه گزار به غیر از ضمانتنامه بانکهای سرمایه و ایران (زمین و یا اوراق مشارکت بی نام تضمین شده بانکها و دولت با قابلیت بازخرید قبل از سررسید ( موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت را ضمن درج در سامانه ستاد در پاکت الف لاک و مهر شده تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۵/۱۶ به مناقصه گزار تسلیم گردد. مدت اعتبار تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار می بایست از تاریخ انتشار اولین نوبت آگهی مناقصه در روزنامه دارای حداقل سه ماه اعتبار بوده و با هزینه مناقصه گر نیز قابل تمدید باشد» ۴. مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار مبلغ ۴/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( چهار میلیارد ریال ( بنام اداره کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان ۵ زمان دریافت اسناد تحویل پیشنهاد و گشایش پیشنهادهای مالی : می باشد. (۵-۱) مهلت دریافت اسناد تا ساعت ۱۹ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۵/۶ (۵-۲) مهلت تحویل پیشنهاد تا ساعت ۱۹ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۵/۱۶ می باشد . (۵-۳) مهلت تحویل پاکت الف محتوی اصلی تضمین : تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۵/۱۶ می باشد. (۵-۴) زمان بازگشایی به پیشنهادهای مناقصه ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۵/۱۷ واقع در اهواز کیانپارس خیابان سروش شرقی نبش اردیبهشت در سالن جلسات این اداره کل از طریق سامانه ستاد میباشد . ۶ خرید اسناد متقاضیان شرکت در مناقصه میتوانند پس از واریز مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ ریال (غیر قابل استرداد به شماره حساب شبا ۳۱۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۹۸۰۴۰۰۶۰۸۷ IR با کد شناسه شماره ۳۴۳۰۳۹۸۵۷۲۰۳۹۰۰۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰۳ بصورت پایا به خزانه بانک مرکزی از طریق سامانه ستاد و اخذ رسید پرداخت از سامانه مذکور در زمان مهلت دریافت اسناد ردیف ۱ ۵ آگهی به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند. فیش / رسید پرداخت مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال خرید اسناد به همراه پاکت الف اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (ردیف ۵-۳ آگهی به دبیر خانه کمیسیون معاملات استان تحویل گردد. .۸ مراحل برگزاری مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند تاریخ انتشار در سامانه روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۵/۳ می باشد. ۹ سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مندرج می باشد. ۱۰. «صرفا اسناد پاکتهای پیشنهاد(ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است در جلسه بازگشایی پاکتهای (ب) و (ج) اسناد فیزیکی (کاغذی) و اسناد فاقد امضای الکترونیکی دارای مهر (گرم به هیچ وجه مورد پذیرش نیست. تویت اول : ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ ۰۰۰ تویت دوم ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شناسه آگهی : ۱۷۵۸۱۰۶ روابط عمومی اداره کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان شناسه چاپ: ۲۱۱۷۷۷۱
مبلغ برآورد مالی (ریال) 0 مبلغ تضمین (ریال) 0
تاریخ انتشار 1403-05-03 دریافت اسناد 1403-05-06
استان خوزستان رسانه منتشرکننده عصر کارون
شماره تماس ۱۳۳۳۶۳۴۸۰-۳۳۳۳۱۰۰۹
آدرس اهواز کیانپارس خیابان سروش شرقی نبش اردیبهشت
توضیحات www.setadiran.ir
تصویر آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد

سایت مناقصات|مناقصه ها|مزایده|مناقصه

تمامی فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است