مناقصات

مناقصه

ایران تندر

سایت مناقصات

مزایدات خودرو

مناقصات شهرداری

مزایدات املاک

آگهی مناقصات
سایت مزایده

کد ایران تندر 3992924 کد آگهی
مجموعه آگهی انبارداري ، بارگيري ، تخليه ، پخش و توزيع
مناقصه گذار پشتیبانی امور دام استان خوزستان
عنوان آگهی مناقصه ارجاع کار تخلیه و بارگیری و ارائه خدمات محصولات پروتئینی
شرح آگهی مناقصه ارجاع کار تخلیه و بارگیری و ارائه خدمات محمولات پروتئینی سردخانه های ملکی ... نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار اصل فیش واریزی وجه نقد به حساب شماره ۴۰۰۱۰۳۹۸۰۶۳۷۰۵۶۴ با شماره شبا R۹۰۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۹۸۰۶۳۷۰۵۶۴ و شناسه واریزی ۹۱۴۲۰۳۹۵۷۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰ خزانه بانک مرکزی قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی ایران و سایر بانکهای مجاز یا ضمانتنامه بانکی به نام مناقصه گزار (به غیر از ضمانتنامه بانکهای سرمایه و ایران زمین و یا اوراق مشارکت بی نام تضمین شده بانکها و دولت با قابلیت بازخرید قبل از سررسید موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت را ضمن درج در سامانه ستاد در پاکت الف لاک و مهر شده تا ساعت ۱۲ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۳۰ به مناقصه گزار تسلیم گردد. مدت اعتبار تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار میبایست از تاریخ انتشار اولین نوبت آگهی مناقصه در روزنامه دارای حداقل سه ماه اعتبار بوده و با هزینه مناقصه گر نیز قابل تمدید باشد ۴. مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار مبلغ ۲/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال) بنام اداره کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان ۵ زمان دریافت اسناد تحویل پیشنهاد و گشایش پیشنهادهای مالی : (۱۰۵) مهلت دریافت اسناد تا ساعت ۱۹ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۲۰ می باشد. (۲۰۵) مهلت تحویل پیشنهاد تا ساعت ۱۹ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۳۰ میباشد . (۳-۵) مهلت تحویل پاکت الف محتوی اصلی تضمین : تا ساعت ۱۲ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۳۰ می باشد. (۴-۵) زمان بازگشایی به پیشنهادهای مناقصه : ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۲ واقع در اهواز کیانپارس خیابان سروش شرقی نبش اردیبهشت در سالن جلسات این اداره کل از طریق سامانه ستاد میباشد . ۶ خرید اسناد : متقاضیان شرکت در مناقصه میتوانند پس از واریز مبلغ ۰۰۰.۵۰۰ ریال (غیر قابل استرداد به شماره حساب شبا ۳۱۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۹۸۰۴۰۰۶۰۸۷ IR با کد شناسه شماره ۳۴۳۰۳۹۸۵۷۲۰۳۹۰۰۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰۳ بصورت پایا به خزانه بانک مرکزی از طریق سامانه ستاد و اخذ رسید پرداخت از سامانه مذکور) در زمان مهلت دریافت اسناد (ردیف ۵۱) آگهی به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند. فیش رسید پرداخت مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال خرید اسناد به همراه پاکت الف اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (ردیف ۳۵ آگهی به دبیر خانه کمیسیون معاملات استان تحویل گردد. مراحل برگزاری مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند تاریخ انتشار در سامانه روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۱۶ می باشد. ۹ سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مندرج می باشد. ۱۰ صرفا اسناد پاکتهای پیشنهاد(ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است. در جلسه بازگشایی پاکتهای (ب) و (ج) اسناد فیزیکی(کاغذی) و اسناد فاقد امضای الکترونیکی دارای مهر (گرم به هیچ وجه مورد پذیرش نیست. شناسه آگهی ۱۷۲۹۲۵۴ روابط عمومی اداره کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان
مبلغ برآورد مالی (ریال) 0 مبلغ تضمین (ریال) 2,400,000,000
تاریخ انتشار 1403-03-19 دریافت اسناد 1403-03-20
استان خوزستان رسانه منتشرکننده نور خوزستان
شماره تماس
آدرس
توضیحات www.setadiran.ir
تصویر آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد

سایت مناقصات|مناقصه ها|مزایده|مناقصه

تمامی فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است