کد ایران تندر
3992371
کد آگهی
مجموعه آگهی
خدمات آرامستان و قبور-تاسيسات ساختمان و موتورخانه-نظافت شهري، رفت و روب و خدمات پشتيباني ( جمع آوري، حمل و زباله و...)-حفاظت فيزيکي، نگهباني و حراست-امور سد معبر ، نظارت و جلوگيري از تخلفات ساختماني
مناقصه گذار
شهرداری الیگودرز استان لرستان
عنوان آگهی
مناقصه واگذاری کلیه امور خدماتی شهرداری شامل واگذاری کلیه امور خدماتی شهر شامل تنظیف
شرح آگهی
مناقصه واگذاری کلیه امور خدماتی شهرداری شامل واگذاری کلیه امور خدماتی شهر شامل تنظیف و بخشی از واحدهای متوفیات موتوری، سد معبر اجرائیات تاسیسات نگهبانی اداری کارگر عمران و سایر قسمتهای مورد نباز (به تعداد ۱۶۹ نفر) شرایط مناقصه ۱- متقاضیان می توانند همه روزه در سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی از تاریخ ۱۵۰۳/۰۳/۱۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ نسبت به خرید نوبت دوم و دریافت اسناد و شرکت در مناقصه نسبت به بارگذاری اسناد در سامانه تدارکات الکترونیک دولت اقدام نمایند. ۲- شرکت کنندگان در مناقصه استاد مناقصه و پیشنهادهای خود را باید در یاکان جداگانه ، لاک و مهر شده شامل تضمین شرکت در مناقصه در باکت الف) و گواهی تأیید صلاحیت معتبر و اساسنامه و رزومه کاری و قراردادهای مرتبط با موضوع مناقصه و گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاری لیست و استاد ماشین آلات و تجهیزات را در پاکت ب) و پیشنهاد قیمت را در پاکت ج) قرار دهند و در وقت قانونی در سامانه تدارکات بارگذاری نمایند. ارائه آنالیز قیمت پیشنهادی در پاکت (ج) الزامی می باشد.
برآورد مالی انجام شده بر اساس هزینه تقریبی برای یک ماه می باشد که مناقصه گران می بایست آنالیز قیمت خود را بر اساس ۱۲ ماه محاسبه و تضمین انجام تعهدات نیز بر اساس مبلغ ۱۲ ماه می بایست بصورت ضمانت نامه بانکی انجام شود ۱۰% از مبلغ کل قرارداد نمایی قرارداد نیز بصورت یک ساله منعقد می گردد. -2- متقاضیان می بایست همراه پیشنهاد قیمت خود مبالغ تضمین شرکت در مناقصه را به یکی از صورتهای زیر ضمانتنامه بانکی تهیه و آن را در سامانه بارگذاری نماید و اصل آن را تا قبل از مهلت قبول پیشنهادات تحویل امور قراردادها شهرداری نماید. ه متقاضیان می بایست مبلغ خرید استاد را به شماره حساب ۱۰۶۰۸۰۴۷۵۰۰۶- نزد بانک ملی واریز نمایند. به پیشنهادات محدوش و مبهم و دارای شرایط و ناقص و پیشنهادهای فاقد سبرده و سپرده های مخدوش و سپرده های کمتر از میزان مقرر و چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد. شهرداری در رد یا قبول هر یک با تمام پیشنهادات بدون آنکه محتاج به ذکر دلیل باشد. مختار است. کلیه کسورات قانونی به عهده پیمانکار می باشد.
۹ بـرنـده مناقصه می بایست ۱۰٪ مبلغ کل پیشنهادی خود را به عنوان تضمین انجام تعهدات قبل از انعقاد قرارداد به صورت ضمانتنامه بانکی تحویل شهرداری نماید. علاوه بر آن در صورت نیاز تضمینات دیگری نیز اخذ خواهد گردید. ۱۰- بـرنـده مناقصه می بایست ظرف مدت ۳ روز پس از اعلام به واحد امور قراردادها جهت تنظیم قرارداد مراجعه نماید. در غیر اینصورت سیرده آن به نفع شهرداری ضبط و با نفردوم قرارداد منعقد می گردد. در صورت به نفع شهرداری ضبط می گردد. همین شرایط برای نفر سوم نیز قابل اعمال می باشد. ها و آیین نامه های اعلامی مصوب از سوی مقامات ذیصلاح می باشد. در اختیار کنندگان قرار خواهد گرفت که در سامانه بارگذاری شده اند. باشد.
عدم انعقاد قرارداد نفر دوم -۲۱ بـرنـده مناقصه ۱۲ سایر شرایط درد
اداره
۱۳ شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد دقیقا به منزله رابط و تکالیف شهرداری 12- این آگهی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت قابل دسترسی می باشد. ۱۵ مهلت نهایی قبول پیشنهادات در سامانه ۱۵۰۳/۰۹/۰۳ می باشد. ١۶- تاریخ بازگشایی پیشنهادات ۱۹۰۳/۰۹/۰۹ می باشد.
علیمیرزا بسحاق شهردار الیگودرز
مبلغ برآورد مالی (ریال)
0
مبلغ تضمین (ریال)
0
تاریخ انتشار
1403-03-19
دریافت اسناد
1403-03-24
استان
لرستان
رسانه منتشرکننده
رسالت
شماره تماس
آدرس
توضیحات
تصویر آگهی
فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی
فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد