کد ایران تندر
3932151
کد آگهی
مجموعه آگهی
نظافت شهري، رفت و روب و خدمات پشتيباني ( جمع آوري، حمل و زباله و...)
مناقصه گذار
توزیع نیروی برق استان اردبیل
عنوان آگهی
مناقصه واگذاری فعالیتهای خدماتی و پشتیبانی
شرح آگهی
مناقصه واگذاری فعالیتهای خدماتی و پشتیبانی بصورت حجم شرح خدمات مربوطه به پیمانکاران واجد شرایط دارای صلاحیت تاییدیه از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بمدت ۲ سال، حداقل ۲ سال سابقه کار با شرکتهای معتبر دارای صلاحیت ایمنی از سازمانهای ذیربط، توانمندی مالی (پنجاه برابر مالیات متوسط سالانه دو سال متوالی و یا ۷۰ برابر بیمه تأمین اجتماعی قطعی یا علی الحساب دو سال گذشته حداقل معادل ۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال)
-۴- سپرده شرکت در مناقصه:
سپرده شرکت در مناقصه ۱۱.۳۱۷۵۰۰,۰۰۰ می باشد. ۵ محل خرید اسناد مناقصه :
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتهای از طریق سامانه الکترونیکی دولت (ستاد ایران ) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. واجدین شرایط میتوانند از روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۳/۲/۲۳ لغایت روز شنبه مورخه ۱۴۰۳/۲/۲۹ نسبت به دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه فوق الذکر اقدام نمایند.
لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. ۶- با توجه به اینکه مناقصه یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی میباشد. اسناد ارزیابی کیفی شرکت کنندگان ساعت ۱۳ ظهر روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۳/۳/۸ بررسی و تاریخ بازگشایی پاکت الف و ب وج در همین جلسه اعلام خواهد شد.
۷- مناقصه گران پس از دریافت و مطالعه استاد حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۸ بایستی به روش ذیل اقدام نمایند : (الف) کلیه اسناد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری گردد. ب) پاکت الف را بعد از بارگذاری در سامانه به صورت دربسته و لاک و مهر شده در داخل لفافه لاک و مهر شده به صورت فیزیکی تا یک ساعت قبل از شروع جلسه مناقصه طبق توضیحات شرایط مناقصه به دبیرخ اردبیل - شهرک اداری بعثت - کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به کدپستی ۵۶۱۳۶۴۳۳۵۵ ارسال نمایند.
- پاکتهایی که دیرتر از این مهلت تسلیم شود دریافت نخواهد گردید. ۹- پیشنهاد دهندگان ملزم به ارسال اسناد و پیشنهاد قیمت بصورت الکترونیکی می باشند. ۱۰ محل برگزاری جلسه مناقصه : اتاق جلسه واقع در طبقه ۳/۵ شرکت میباشد . ۱۰ زمان برگزاری جلسه اول مناقصه : جلسه مناقصه راس ساعت ۱۳ ظهر روزسه شنبه مورخه ۱۴۰۳/۳/۸ میباشد. ۱۱- حضور پیشنهاد دهندگان یا نماینده آنها در جلسه مناقصه با ارائه معرفی نامه کتبی آزاد میباشد .
۱۲ - مناقصه در یک مرحله برگزار میگردد.
۱۳- دستگاه مناقصه گزار در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار میباشد.
۱۴- پرداخت کلیه کسورات قانونی بعهده بـرنـدگان مناقصه خواهد بود.
۱۵ - به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش ( لاک گرفته یا قلم خورد)، مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد .
۱۶ - پیشنهاد دهنده مکلف است معادل مبلغ سپرده تضمینهای معتبر تسلیم یا مبلغ مذکور را بحساب بانکی شرکت واریز و حسب مورد ضمانتنامه یا رسید واریز وجه را ضمیمه پیشنهاد به شرکت تسلیم نماید . به پیشنهادهای فاقد سپرده ، سپرده های مخدوش سپردههای کمتر از میزان مقرر ، چک شخصی و نظایر آن
ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۱۷- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.
۱۸- پرداخت کلیه کسورات قانونی به عهده بـرنـده مناقصه خواهد بود.
۱۹- پرداخت هزینه چاپ آگهی های مناقصه در جراید بعهده بـرنـدگان مناقصه خواهد بود.
۲۰ جهت بازبینی آگهی به آدرس سایت شرکت توانیر www.tavanir.org.ir و شبکه اطلاع رسانی مناقصات کشور hippiets.mporg.ir مراجعه فرمائید
تاریخ انتشار نوبت اول: ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ تاریخ انتشار نوبت دوم ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل
مبلغ برآورد مالی (ریال)
0
مبلغ تضمین (ریال)
11,317,500,000
تاریخ انتشار
1403-02-25
دریافت اسناد
1403-02-29
استان
اردبیل
رسانه منتشرکننده
خریدار
شماره تماس
۳۳۷۴۱۶۰۱۹ - ۰۴۵
آدرس
اردبیل - شهرک اداری بعثت - کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به کدپستی ۵۶۱۳۶۴۳۳۵۵
توضیحات
www.tavanir.org.ir و hippiets.mporg.ir
تصویر آگهی
فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی
فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد