کد ایران تندر
3873093
کد آگهی
مجموعه آگهی
خيابانسازي، راهسازي، جاده سازي، روکش آسفالت و...
مناقصه گذار
شهرداری الیگودرز استان لرستان
عنوان آگهی
مناقصه پروژه آسفالت معابر سطح شهر
شرح آگهی
مناقصه پروژه آسفالت معابر سطح شهر در ازای تحویل ۴۵۰ تن قیر (به صورت آن پخشی)
پروژه اجرای دیواره سنگی (حائل) کمربندی شمالی
شرایط مناقصه
مبلغ اولیه - ریال
1../.../.../... ۴۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰
میزان سپرده - ریال
A/.../.../...
Y/.../.../...
رابه مورد نظر ۵ راه باند ابنیه
متقاضیان میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ لغایت ١۴٠٣/٠٢/١۶ نسبت به خرید استاد نوبت اول و دوم و شرکت در مناقصه اقدام نمایند. ۱ شرکت کنندگان در مناقصه اسناد مناقصه و پیشنهادهای خود را باید در پاکات جداگانه لاک و مهر شده شامل تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) و گواهی تأیید صلاحیت معتبر و اساسنامه و رزومه کاری و قراردادهای مرتبط با موضوع مناقصه گواهی ثبت سامانه ساجار و گواهی HSE (صلاحیت ایمنی پیمانکاری و لیست نیروهای فنی و لیست تجهیزات و ماشین آلات مرتبط همراه با اسناد مالکیت در پاکت ب) و پیشنهاد قیمت را در پاکت ج) قرار دهند و هر سه مورد را در وقت قانونی ثبت سامانه تدارکات الکترونیک دولت نمایند. درج شماره تلفن و آدرس در استاد الزامی می باشد. ۲ متقاضیان می بایست مبالغ تضمین شرکت در مناقصه را به صورت ضمانتنامه بانکی پس از بارگذاری در سامانه تحویل امور قراردادهای شهرداری دهند. مهلت نهایی قبول پیشنهادات از تاریخ درج آگهی تا پایان مهلت مقرر مطابق موارد تعیین شده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت می باشد.
به پیشنهادات مخدوش و مبهم و دارای شرایط و ناقص و پیشنهادهای فاقد سپرده و سپرده های مخدوش و سپردههای شرکت در مناقصه کمتر از میزان مقرر و چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد. د شهرداری در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادات بدون آنکه محتاج به ذکر دلیل باشد مختار است. کلیه کسورات قانونی به عهده پیمانکار می باشد. -۶- بـرنـده مناقصه می بایست ۱۰٪ از مبلغ کل قرارداد را به عنوان تضمین انجام تعهدات قبل از انعقاد قرارداد بصورت ضمانت نامه بانگی تحویل شهرداری نماید. بـرنـده مناقصه می بایست ظرف مدت ۷۲ ساعت پس از اعلام به واحد امور قراردادها جهت انجام سایر مراحل و تنظیم قرارداد مراجعه نماید. در غیر اینصورت سپرده آن به نفع شهرداری ضبط و با نفردوم قرارداد منعقد می گردد. در صورت عدم انعقاد قرارداد نفر دوم سپرده آن نیز به نفع شهرداری ضبط می گردد. همین شرایط برای نت رسوم نیز اعمال خواهد شد. مبلغ خرید اسناد می بایست به حساب شماره ۱۰۶۰۸۰۹۷۵۰۰۶- شهرداری نزد بانک ملی واریز گردد و استاد از طریق سامانه تدارکات خریداری گردد. شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد دقیقاً به منزله قبول شرایط و تکالیف شهرداری میباشد. پرداخت براساس تخصیص و شرایط مالی شهرداری می باشد. ۱۰ این آگهی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت قابل دسترسی می باشد.
۱۱- کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه میتوانند در تاریخ های مندرج در این آگهی جهت اطلاعات بیشتر به نشانی استان لرستان شهرستان الیگو بلوار شرقی بلوار شهید روشنی شهرداری الیگودرز - واحد امور قراردادها مراجعه و یا با شماره ٠۶۶۴٣٣٢۵۶٩٣ داخلی ۱۱۲ تماس حاصل نمایند.
۱۲- تاریخ نهایی قبول پیشنهادات در سامانه) ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ می باشد. ۱۳ تاریخ انتشار آگهی دوم ۱۷۰۳/۰۲/۰۹ می باشد. ١۴ تاریخ بازگشایی پیشنهادات ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ می باشد. خش ١۴٠٣/٢/٣
علیمیرزا بسحاق شهردار الیگودرز
مبلغ برآورد مالی (ریال)
0
مبلغ تضمین (ریال)
0
تاریخ انتشار
1403-02-03
دریافت اسناد
1403-02-16
استان
لرستان
رسانه منتشرکننده
رسالت
شماره تماس
٠۶۶۴٣٣٢۵۶۹۲- داخلی ۱۱۲
آدرس
استان لرستان شهرستان الیگو بلوار شرقی بلوار شهید روشنی شهرداری الیگودرز - واحد امور قراردادها
توضیحات
www.setadiran .ir
تصویر آگهی
فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی
فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد