مناقصات

مناقصه

ایران تندر

سایت مناقصات

مزایدات خودرو

مناقصات شهرداری

مزایدات املاک

آگهی مناقصات
سایت مزایده

کد ایران تندر 3852765 کد آگهی
مجموعه آگهی فضاي سبز و باغباني
مناقصه گذار شهرداری الیگودرز استان لرستان
عنوان آگهی مناقصه واگذاری امورات مربوط به نگهداری و توسعه فضای سبز
شرح آگهی مناقصه واگذاری امورات مربوط به نگهداری و توسعه فضای سبز به صورت حجمی شهرداری الیگودرز در نظر دارد باستناد مجوز شماره ۱۶۳ / ۱ مورخ ۲۳ / ۱۲ / ۱۴۰۲ شورای محترم شهر پروژه مشروحه ذیل را به شرکتهای واجد شرایط واگذار نماید. مشخصات پروژه : پروژه واگذاری امورات مربوط به نگهداری و توسعه فضای سبز به صورت حجمی شرایط مناقصه : مبلغ اولیه - ریال میزان سپرده ریال ۷ / ۲۵۰ / ۰۰۰/۰۰۰ ۱۴۵ / ۰۰۰ / ۰۰۰ / ۰۰ متقاضیان میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت از تاریخ ۲۶ / ۱۴۰۳/۰۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ نسبت به خرید استاد نوبت اول و دوم و شرکت در مناقصه اقدام نمایند. ۱ شرکت کنندگان در مناقصه اسناد مناقصه و پیشنهادهای خود را باید در پاکات جداگانه لاک و مهر شده شامل تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) و گواهی تأیید صلاحیت معتبر و اساسنامه و رزومه کاری و قراردادهای مرتبط با موضوع مناقصه گواهی لیت سامانه ساجار و گواهی HSE) (صلاحیت ایمنی پیمانکاری و لیست نیروهای فنی و لیست تجهیزات و ماشین آلات مرتبط همراه یا اسناد مالکیت در پاکت (ب) و پیشنهاد قیمت را در پاکت (ج) قرار دهند و هر سه مورد را در وقت قانونی ثبت سامانه تدارکات الکترونیک دولت نمایند. درج شماره تلفن و آدرس در استاد الزامی می باشد. -۲- متقاضیان می بایست مبالغ تضمین شرکت در مناقصه را به صورت ضمانتنامه بانکی پس از بارگذاری در سامانه تحویل امور قراردادهای شهرداری دهند. مهلت نهایی قبول پیشنهادات از تاریخ درج آگهی تا پایان مهلت مقرر مطابق مواعد تعیین شده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت می باشد. ۴- به پیشنهادات مخدوش و مبهم و دارای شرایط و ناقص و پیشنهادهای فاقد سپرده و سپرده های مخدوش و سپرده های شرکت در مناقصه کمتر از میزان مقرر و چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد. ۵ شهرداری در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادات بدون آنکه محتاج به ذکر دلیل باشد مختار است. -۶- کلیه کسورات قانونی به عهده پیمانکار می باشد. بـرنـده مناقصه می بایست ۱۰٪ از مبلغ کل قرارداد را به عنوان تضمین انجام تعهدات قبل از انعقاد قرارداد بصورت ضمانت نامه بانکی تحویل شهرداری نماید. ۸ بـرنـده مناقصه می بایست ظرف مدت ۷۲ ساعت پس از اعلام به واحد امور قراردادها جهت انجام سایر مراحل و تنظیم قرارداد مراجعه نماید. در غیر اینصورت سپرده آن به نفع شهرداری ضبط و با نفر دوم قرارداد منعقد می گردد. در صورت عدم انعقاد قرارداد نفر دوم سپرده آن نیز به نفع شهرداری ضبط می گردد. همین شرایط برای نفر سوم نیز اعمال خواهد شد. مبلغ خرید اسناد می بایست به حساب شماره ۰۱۰۶۰۸۰۹۷۵۰۰۶ شهرداری نزد بانک ملی واریز گردد و اسناد از طریق سامانه تدارکات خریداری گردد. ۱۰ شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد دقیقا به منزله قبول شرایط و تکالیف شهرداری می باشد. ۱۱ این آگهی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت قابل دسترسی می باشد. ۱۲ - کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه میتوانند در تاریخ های مندرج در این آگهی جهت اطلاعات بیشتر به نشانی استان لرستان - شهرستان الیگودرز - بلوار شرقی بلوار شهید روشنی شهرداری الیگودرز - واحد امور قراردادها مراجعه و یا با شماره ۰۶۶۴۳۳۲۵۶۹۲ داخلی ۱۱۲ تماس حاصل نمایند. ۱۳ تاریخ نهایی قبول پیشنهادات در سامانه ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ می باشد. ۱۴- تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ می باشد. ۱۵ تاریخ بازگشایی پیشنهادات ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ می باشد. م الف : ۹۴۰۸ على میرزا یسحاق - شهردار الیگودرز
مبلغ برآورد مالی (ریال) 0 مبلغ تضمین (ریال) 7,250,000,000
تاریخ انتشار 1403-01-27 دریافت اسناد 1403-02-09
استان لرستان رسانه منتشرکننده تفاهم
شماره تماس ۰۶۶۴۳۳۲۵۶۹۲
آدرس
توضیحات
تصویر آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد

سایت مناقصات|مناقصه ها|مزایده|مناقصه

تمامی فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است