کد ایران تندر
1136581
کد آگهی
۱۷۶۸۱۷۱
مجموعه آگهی
لوازم و تجهيزات پزشکي و بيمارستاني-ساير کالاهاي برقي ( لوازم خانگي برقي و اموال مازاد شرکتهاي برقي)-کامپيوتر و ماشينهاي اداري (پرينتر ، اسکنر و ...)
مزایده گذار
بنادر و دریانوردی استان هرمزگان
عنوان آگهی
مزایده فروش ۱۵۴۹ قلم اموال اسقاط و برگشتی
شرح آگهی
مزایده فروش ۱۵۴۹ قلم اموال اسقاط و برگشتی به انبار ملزومات شهرک شهید رجایی در چهار پارت مجزا به شرح -۱ اقلام فلزی شامل ۷۷۶ قلم - اقلام الکتریکی الکترونیکی و رایانه ای شامل ۶۶۳ قلم - اقلام پزشکی و درمانگاهی شامل ۴۶ قلم -۴- اقلام متفرقه شامل ۶۴ قلم به شرح اسناد مزایده
شرایط اختصاصی ۱- دارا بودن اهلیت قانونی جهت معامله -۲- دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران مهلت و نحوه دریافت اسناد متقاضیان شرکت در مزایده میتوانند از تاریخ ۱۴۰۳/۵/۲۴ تا پایان وقت اداری مورخ ۱۴۰۳/۶/۳ با مراجعه به سایت .www setadiran.ir نسبت به دریافت (خرید) اسناد اقدام نمایند.
-
ضمناً دریافت آگهی از سایتهای www.shahidrajaeeport.pmo.ir - iets.mporg.ir نیز بدون پرداخت وجه نقد امکان پذیر است. مهلت و محل تسلیم پاکات و بارگذاری استاد متقاضیان باید پیشنهادات خود را تا ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۶/۱۸ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران به آدرس www.setadiran.ir بارگذاری نمایند . تبصره ۱ متقاضیان مکلفند تا همین تاریخ علاوه بر بارگذاری اسناد خود در سایت مذکور نسبت به تحویل فیزیکی صرفاً پاکت الف اصل تضمین شرکت در مزایده به دبیرخانه مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان مجتمع بندری شهید رجایی- ساختمان مرکزی - طبقه ی همکف تسلیم نمایند. تبصره ۲ کلیه ی مراحل برگزاری از دریافت اسناد مزایده تا ارائه ی پیشنهاد مزایده گران و گشایش پوشه ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ایران آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند بدیهی است در صورت عدم انجام فرایند در سامانه ی مذکور پیشنهادات ارائه شده به صورت فیزیکی مورد قبول واقع نمیگردد.
تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار تضمین شرکت در مزایده تضمین جهت شرکت در مزایده پارت اول اقلام فلزی مبلغ ۱/۲۷۴/۴۶۵/۰۰۰ ریال، پارت دوم اقلام الکتریکی الکترونیکی و رایانه ای به مبلغ ۱۵۴/۳۱۴/۵۰۰ ریال پارت سوم: اقلام پزشکی و درمانگاهی به مبلغ ۱۰/۵۰۵/۰۰۰ ریال و پارت چهارم اقلام متفرقه به مبلغ ۲۶/۱۷۰/۰۰۰ ریال به صورت واریز وجه نقد به حساب شماره ۴۱۰۱۰۶۴۵۷۱۲۱۴۸۵۳ و شماره شبا ۹۲۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۶۴۵۷۱۲۱۴۸۵۳ IR نزد بانک مرکزی به نام تنخواه گردان پرداخت بندر شهید رجایی یا به صورت ضمانت نامه بانکی معتبر ارائه نمایند.
تبصره: ضمانت نامه مذکور میبایست از تاریخ صدور به مدت حداقل ۳ ماه دارای اعتبار باشد همچنین برای یک دوره سه ماهه دیگر نیز قابل تمدید باشد. زمان و محل بازگشایی پاکات بازگشایی پاکات الکترونیکی در مورخ ۱۴۰۳/۶/۲۰ روز سه شنبه ساعت ۹:۰۰ در محل مجتمع بندری شهید رجایی ساختمان مهمانسرای اداره کل - سالن جلسات تبصره ۱: کلیه اسناد مزایده و اسناد ارزیابی کیفی باید مطابق شرایط مذکور توسط مزایده گران به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد ایران بارگذاری گردد. حضور مزایده گران یا نمایندگان تام الاختیار آنها با معرفی نامه رسمی در جلسه بازگشایی پاکت قیمت بلامانع است.
اسناد باید با کیفیت بالا و خوانا (۴۰۰ یا ۳۰۰ dpi اسکن و بارگذاری گردد در صورت ناخوانا بودن به استاد مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد. برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص اسناد مزایده با تلفنهای ۳۲۱۲۳۱۵۷ - ۳۲۱۲۴۴۱۰ - ۰۷۶ و جهت دریافت و بارگذاری اسناد مزایده با شماره تلفن ۰۷۶-۳۲۱۲۳۲۲۶ تماس حاصل فرمایید شناسه آگهی : ۱۷۶۸۱۷۱
اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان
تاریخ انتشار
1403-05-24
دریافت اسناد
1403-06-03
استان
هرمزگان
رسانه منتشرکننده
پیام زمان
شماره تماس
تلفنهای ۳۲۱۲۳۱۵۷ - ۳۲۱۲۴۴۱۰ - ۰۷۶ و جهت دریافت و بارگذاری اسناد مزایده با شماره تلفن ۰۷۶-۳۲۱۲۳۲۲۶
آدرس
توضیحات
تصویر آگهی
فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی
فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد