مناقصات

مناقصه

ایران تندر

سایت مناقصات

مزایدات خودرو

مناقصات شهرداری

مزایدات املاک

آگهی مناقصات
سایت مزایده

کد ایران تندر 1131821 کد آگهی
مجموعه آگهی رستوران ، آشپزخانه و تالار پذيرايي
مزایده گذار شهرداری پرند استان تهران
عنوان آگهی مزایده کافی شاپ فاز دو
شرح آگهی مزایده کافی شاپ فاز دو پرند را به شماره ۵۰۰۳۰۹۸۲۸۳۰۰۰۰۰۲ را از طریق مزایده عمومی به صورت اجاره به اشخاص دارای صلاحیت و با شرایط ذیل واگذار نماید. لذا متقاضیان جهت دریافت استاد و اطلاعات بیشتر می توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (سناد) به نشانی (www.setadiran.ir) در مزایده شرکت نمایند. ۱- موضوع مزایده در اختیار قرار دادن حق انتفاع و بهره برداری محل کافی شاپ فاز دو واقع در خیابان آسمان به مساحت ۳۷٫۵ متر مربع ۲- مدت زمان اجاره سه سال ۳- مبلغ پایه اجاره بهای سالیانه ۱۰٬۹۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال ده میلیارد و نهصد و هشتاد میلیون ریال) ۴- مهلت و محل دریافت اسناد مزایده از تاریخ انتشار آگهی تا ساعت ۱۲:۰۰ چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۵٬۲۴ و محل دریافت استاد آن صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی(.www setadiran.ir) نشانی می باشد. مهلت و محل تسلیم پیشنهادات متقاضیان می بایست پاکتهای پیشنهاد قیمت خود را که برابر شرایط مندرج در اسناد مزایده تنظیم شده است را حداکثر تا ساعت ۱۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳٬۰۶٬۰۶ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir) بارگذاری نمایند. ۶- سپرده شرکت در مزایده ۵۳۹٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال (پانصد) و چهل و نه میلیون ریال) است که باید نقداً به حساب شماره ۰۱۰۹۱۱۳۳۶۶۰۰۶ شماره شباء ۰۲۸۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۹۱۱۳۳۶۶۰۰۶) نزد بانک ملی به نام شهرداری پرند یا بصورت ضمانت نامه بانگی تسلیم دبیرخانه این شهرداری گردد. لازم به ذکر است چنانچه بـرنـدگان دوم و سوم مزایده حاضر به عقد قرارداد نشوند سپرده آنان بترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد. تذکر: صرفاً اسناد پاکتهای پیشنهاد ب و ج دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است و در جلسه بازگشایی؛ پاکت های ب و ج استاد فیزیکی (کاغذی) دارای مهر گرم و استاد فاقد امضای الکترونیکی دارای مهر گرم به هیچ وجه مورد پذیرش نیست. مدارک لازم جهت دریافت :استاد متقاضیان جهت دریافت استاد می بایست از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی www.setadiran.ir) نسبت به تهیه استاد اقدام نمایند. زمان گشایش پیشنهادها بازگشایی پاکات روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۶٫۰۶ می باشد. ۹ زمان بازدید از تاریخ ۱۴۰۳٫۰۵:۱۷ لغایت ۱۴۰۳٫۰۵٫۲۴ می باشد. ۱۰- هزینه درج آگهی و دستمزد کارشناسان رسمی دادگستری در برآورد قیمت به عهده بـرنـده مزایده میباشد. ۱۱- هزینه خرید استاد از واحد درآمد شهرداری و ارائه آن در پاکت ضمانت نامه پاکت الف صورت پذیرد. رحمت اله پایدار شهردار پرند
تاریخ انتشار 1403-05-20 دریافت اسناد 1403-05-24
استان تهران رسانه منتشرکننده سپهر ایرانیان
شماره تماس
آدرس
توضیحات
تصویر آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد

سایت مناقصات|مناقصه ها|مزایده|مناقصه

تمامی فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است