مناقصات

مناقصه

ایران تندر

سایت مناقصات

مزایدات خودرو

مناقصات شهرداری

مزایدات املاک

آگهی مناقصات
سایت مزایده

کد ایران تندر 1084611 کد آگهی ۱۷۱۵۰۶۸
مجموعه آگهی اقلام پلاستيکي (ظروف پلاستيکي ، يکبار مصرف ، دبه ، گالن و ...)-ضایعات انواع فلزات
مزایده گذار مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی
عنوان آگهی مزایده فروش ضایعات فلزی و غیر فلزی نیروگاه گازی
شرح آگهی مزایده فروش ضایعات فلزی و غیر فلزی نیروگاه گازی زاهدان آهن، چوب آلومینیوم، پلاستیک و...) مبلغ تضمین در فرایند ارجاع کار مبلغ ۷۷۶،۵۳۳۵۰۰ ریال می باشد که میبایست به ترتیب مندرج در اسناد مزایده تهیه و تسلیم گردد ضمانتنامه شرکت در فرایند ارجاع کار میبایست دارای ۳ ماه اعتبار و همچنین قابلیت تمدید به مدت ۳ ماه دیگر باشد. تاریخ دریافت اسناد مزایده: از مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ ساعت ۸ صبح لغایت مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ ساعت ۱۵/۳۰ نحوه دریافت اسناد مزایده مراجعه به صفحه اعلان عمومی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس setadiran.ir ضمنا اعلام دریافت استاد توسط مزایده گر به صورت کتبی از طرق دورنگار شماره ۰۵۴۳۳۲۹۱۱۳۰ الزامیست. تاریخ بازدید از کالای موضوع مزایده از ساعت ۸ صبح الی ۱۴:۳۰ روزهای اداری از مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ الی مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ محل بازدید از کالای موضوع مزایده استان سیستان و بلوچستان شهر زاهدان کیلومتر ۵ جاده ،گوربند، نیروگاه گازی زاهدان ضمنا در زمان بازدید داشتن رسید سامانه ای خرید اسناد مزایده به همراه معرفی نامه برای شخص حقوقی یا کارت شناسایی برای شخص حقیقی) الزامیست. تاریخ تحویل اسناد مزایده حداکثر تا ساعت ۱۵/۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ تاریخ و محل بازگشایی پاکات مزایده ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ در محل دفتر امور تدارکات و قراردادهای شرکت تولید نیروی برق زاهدان نحوه تحویل پاکات مزایده پاکات مزایده که توسط مزایده گر تهیه میشود می بایست به دو شکل تحویل شود. ۱ - بارگذاری پاکات (الف - ضمانتنامه) ( ب مدارک و اسناد مزایده) و (ج) پیشنهاد قیمت به صورت الکترونیکی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مطابق با شرایط مندرج در استاد. ۲- تحویل فیزیکی پاکت (الف) و (ب) مطابق با زمانبندی و شرایط مندرج در اسناد به آدرس زاهدان ،زیباشهر بلوار پیامبر اعظم (ص) روبروی درب بیمارستان پیامبر اعظم (ص) ساختمان نیرو ، کدپستی ۹۸۱۷۹۱۱۹۱۸، پاکت (ج) حاوی پیشنهاد قیمت فقط بصورت الکترونیکی در سامانه تدارکات بارگذاری گردد. تحویل پاکات به هر دو روش متدرج در بالا الزامیست. مدت واریز کل مبلغ پیشنهادی در صورت بـرنـده شدن ۱۰ روز پس از تائید پیشنهاد قیمت و ابلاغ قرارداد. مدت تحویل کالا: حداکثر ۲۰ روز پس از ابلاغ کتبی به مزایده گر(ابلاغ قرار داد) با بـرنـده مزایده، قرارداد فروش ضایعات منعقد میگردد متن توافقنامه در اسناد مزایده در سامانه بارگذاری شده است اوزان کالاهای موضوع مزایده تقریبی محاسبه گردیده و ملاک عمل مجموع اوزان باسکول دستی یا دیجیتالی می باشد. نوبت اول ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ نوبت دوم ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ هنامه آنوبی ۱۷۱۵۰۶۸ - شماره میم الانه ۷۵ :
تاریخ انتشار 1403-02-25 دریافت اسناد 1403-03-13
استان سیستان و بلوچستان رسانه منتشرکننده پیشرو
شماره تماس
آدرس
توضیحات
تصویر آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد

سایت مناقصات|مناقصه ها|مزایده|مناقصه

تمامی فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است